Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Японський судновий оператор NYK і перебуваючі в його рядах компанії MTI, Keihin Dock і Japan Marine Science (JMS), отримали корисні результати в другому тесті віддаленої навігації буксира. Випробування проводилися в рамках морського випробувального проекту уряду Японії з дистанційного управління навігацією для реалізації автономних кораблів до 2025 року.
ФОТО: MBW
Випробування проводилися в Токійській затоці, пілотований буксир, оснащений системою дистанційного керування, керувався дистанційно з операційного центру в місті Нисиномія в префектурі Хего приблизно в 400 км.
У попередньому випробуванні в січні цього року оператор в центрі віддаленого управління використовував датчики і камери, встановлені на буксир, для розпізнавання навколишніх умов, створення плану маршруту і плану дій (план маршруту запобігання зіткнень) для дистанційного керування. В ході цього другого тесту були проведені два випробування на реагування на збої в роботі обладнання або зв'язку судно-берег.
NYK і компанії, що входять до його складу, заявляють, що вони продовжать удосконалювати систему, використовуючи накопичені знання в ході двох тестів віддаленої навігації, і будуть співпрацювати з партнерами для реалізації дистанційного керування великими судами. Крім того, вони будуть поширювати і розробляти технології для автономних судів з екіпажами і автономних судів без екіпажу, над якими вони працюють.
Як повідомляло видання "Коментарі", шведи готуються спустити на воду судно з металевими вітрилами. Вітрила можуть повертатися на 360 градусів, не торкаючись один одного, і їх можна прибрати до 59 метрів, щоб очистити мости або витримати негоду.
Новини