Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Трансатлантичний автовоз Oceanbird проектується шведським суднобудівником Wallenius Marine за підтримки уряду Швеції і декількох дослідницьких інститутів.
ФОТО: Portugal I News
Судно довжиною 198 метрів, куди поміщаються 7000 автомобілів, за розміром аналогічне звичайним автовозам, але буде виглядати радикально інакше. Корпус корабля увінчаний п'ятьма телескопічними "крилами", кожна заввишки 79 метрів. Вітрила можуть повертатися на 360 градусів, не торкаючись один одного, і їх можна прибрати до 59 метрів, щоб очистити мости або витримати негоду.
Вітрила, які будуть виготовлені зі сталі та композитних матеріалів, повинні бути такого розміру, щоб забезпечувати достатню тягову потужність для корабля, який важить 35 тисяч тонн.
Суднобудівники Wallenius Marine розробили трансатлантичний автовоз, який скорочує викиди вуглецю на 90% в порівнянні зі стандартними автовозами. Також судно має найвищі вітрила для кораблів з коли-небудь побудованих.
Як повідомляло видання "Коментарі", китайці успішно випробували автономне вантажне судно. Jindouyun 0 Xao почало тестовий рейс з острова Чжунхай і успішно завершило його на причалі № 1 моста Гонконг-Чжунхай-Макао.
Новини