Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
У великих містах з'являється все більше мийок самообслуговування. Є одразу низка факторів, чому водії не лінуються особисто мити свій автомобіль. Серед основних із них: доступність, швидкість та можливість непогано заощадити. Але навіть у такій, як здається на перший погляд дрібниці, досі точаться суперечки, що ж першим наносити на авто – активну піну чи воду.
Миття авто влітку. Фото: з відкритих джерел
На більшості мийок доступні різні режими: вода під тиском, шампунь, активна піна, віск та ополіскування осмосною водою. Саме перший крок часто викликає сумніви.
Якщо автомобіль не дуже брудний, коли в основному була їзда містом і в цей час не було опадів — правильніше починатиме миття відразу з нанесення активної піни. Її слід розподіляти рівномірно, починаючи з даху та спускаючись вниз. Експерт радить дати піні хвилину часу, щоб вона пом'якшила забруднення. Такий метод не тільки ефективний, але й безпечний для покриття лакофарбового покриття.
Однак у спеку ситуація змінюється. Коли кузов нагрівається під сонцем, піна може висихати дуже швидко, не встигаючи спрацювати, як треба. Це знижує якість очищення та може залишити сліди на авто. У таких випадках варто спочатку охолодити кузов струменем холодної води.
А ось, якщо авто сильно забруднене, коли ви гарненько їздили бездоріжжям – починайте процес миття краще з води з шампунем. Це допоможе зняти основний шар бруду. Далі – піна, а після неї можна обережно протерти кузов м'якою губкою або рукавичкою.
Завершальний етап – нанесення воску (якщо є така функція) та обов'язкове ополіскування очищеною водою. Це допоможе уникнути розлучень та зберегти блиск надовго.
Універсального рецепту немає, але дотримання базових рекомендацій допоможе не тільки досягти кращого результату, а й зберегти авто чистим та доглянутим.
Читайте також на порталі "Коментарі" — ніколи не залишайте в автомобілі ці речі влітку.
Новини