Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Автоексперти певні, що, змінюючи стиль водіння, можна у рази знизити витрати пального та продовжити термін служби гальмівної системи. Про це в інтерв’ю для Interia розповів польський інженер Філіп Рашевський зі Szkoła-Auto.
Економія палива. Фото: з відкритих джерел
Перше правило економії: менше тисніть на гальма. За словами інженера Рашевського, коли водій скидає газ, двигун автоматично припиняє подачу пального. В цей момент бортовий комп’ютер показує витрату 0,0 л/100 км. Це найефективніший спосіб знизити швидкість.
Натомість рух на нейтральній передачі не такий економний. Двигун працює на холостому ходу, споживаючи від 0,8 до 1,5 л пального на годину. Тобто коли автомобіль просто котиться, він однаково витрачає пальне.
Друге правило: на трасі та перед світлофором використовуйте гальмування двигуном. Просто приберіть ногу з педалі газу, дозволяючи автомобілю сповільнитися. Це не лише економить пальне, а й зменшує зношування гальмівних колодок і дисків.
Третє правило: у міському трафіку. Інколи на нейтральній передачі можна прокотитися трохи далі, щоб уникнути зайвого гальмування. Це може бути чудовим виходом у ситуаціях, коли ви бачите, що попереду звільняється дорога. Однак зловживати цим методом не варто.
Четверте правило: на спусках. Замість постійного використання педалі гальма застосовуйте гальмування двигуном. Це запобігає перегріву гальмівних колодок, що є критично важливим для безпеки на довгих схилах.
Досвідчені водії комбінують ці техніки, не поспішаючи знижуючи передачі перед перехрестям, а потім за 50-100 метрів до зупинки переходять на нейтральну. Це дозволяє контролювати швидкість, економити пальне та мінімізувати зношування.
За підрахунками, водій, який проїжджає 20 000 км на рік, може заощадити від 100 до 200 літрів пального, використовуючи гальмування двигуном замість нейтральної передачі. Крім того, гальма в такому разі прослужать удвічі довше.
Читайте також на порталі "Коментарі" — водіям потрібно готуватися до ще одного штрафу: за що може оштрафувати поліція.