Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Американська компанія Ampaire провела льотні випробування гібридної версії пасажирського літака Cessna 337 Skymaster, що виконував рейс на маршруті між двома Гавайськими островами. За даними Flightglobal, загальна дальність польоту склала 90 кілометрів, і літак пролетів її тільки на батареях, не включаючи генератор. Випробувальний політ був визнаний успішним.
ФОТО: Guyana Aviation
Гібридна версія Cessna 337, розроблена Ampaire, оснащена двигуном внутрішнього згоряння Continental IO-550, встановленим у хвостовій частині. Він обертає штовхає гвинт і електрогенератор. Пропелер в носовій частині наводиться в рух електродвигуном потужністю 200 кіловатів, потужність якого спеціально обмежена до 120 кіловатів.
Гібридна версія Cessna 337 розрахована на тривалість польоту 75 хвилин. Літак також може літати ще 30 хвилин на резервної батареї. Під час випробувань літак здійснював переліт між островами Кахулуї та Хана. Переліт між островами в одну сторону займає близько 20 хвилин. Випробувальний політ проводився спільно з пасажирським перевізником Mokulele Airlines. Політ став першим в серії демонстраційних польотів на Гавайських островах.
Раніше французький стартап VoltAero приступив до стендових випробувань розподіленої рухової установки перспективного гібридного літака Cassio. Схема розподіленої гібридної рухової установки також передбачає участь двигуна внутрішнього згоряння в обертанні гребних гвинтів. Конструкція літака Cassio передбачає, що він зможе літати як за допомогою виключно електричної тяги, так і за допомогою тільки двигуна внутрішнього згоряння.
Як повідомляло видання "Коментарі", Boeing спільно з військовими зазнала безпілотний заправник для літаків.
Новини