Головна Новини Чоловік вино і напої В Україні зростає популярність слабоалкогольних напоїв: у тренді – «Белліні», «Фраголіно» та session beer
commentss НОВИНИ Всі новини

В Україні зростає популярність слабоалкогольних напоїв: у тренді – «Белліні», «Фраголіно» та session beer

Бар-менеджер Who Who & Why Олександр Скубач розповів про тренди у світі легкого алкоголю

5 червня 2020, 10:01 comments1687
Поділіться публікацією:

На сьогоднішній день все більшу популярність на ринку алкогольної продукції завойовують слабоалкогольні напої. Як наслідок, їх кількість і варіації збільшуються. Про це розповів бар-менеджер Who & Why Олександр Скубач.

В Україні зростає популярність слабоалкогольних напоїв: у тренді – «Белліні», «Фраголіно» та session beer

За словами експерта, в останні кілька років стало модно розливати легкі алкогольні напої в пляшки, продаючи так звані "готові до вживання" коктейлі. В першу чергу, цій тенденції слідують великі бренди.

"Якщо ми говоримо про коктейлі, то це, приміром, Белліні і Фраголіно, які представлені на ринку України. У світі ж великою популярністю користуються змішані напої. Великі бренди, такі як Bacardi, Jack Daniels давно запустили свої джек з колою, наприклад. Але найпопулярнішими, якщо говорити про світові тренди, є дуже слабоалкогольні напої. Найчастіше, на основі горілки і з легким ароматом. Там міцність досягає 5%", – розповів Скубач.

Експерт зазначає, що ніяких обмежень для виробників, які хочуть готувати і теж продавати, наприклад, Фраголіно або Белліні, – немає.

"На такі напої не потрібні патенти. Це – світова класика, тому коктейлі не можна запатентувати. Неможливо запатентувати за собою відомий у світі смак напою. На Фраголіно або Белліні, безумовно, також немає ніяких авторських прав. Тому кожен виробник може просто купити продукт, виноматеріал у будь-якого постачальника і його приготувати", – говорить Олександр Скубач.

За його словами, мода на подібні слабоалкогольні напої зростає і, насамперед, серед тієї цільової аудиторії, яка розуміє культуру споживання алкоголю, цінує спілкування.

"Тренд на слабоалкогольні напої також поширений і в пиві — session beer. Мода на легкі напої зростає, але в міру того, наскільки добре люди розуміють культуру споживання алкоголю. Відповідно, це різні "прошарки" споживачів", – говорить бар-менеджер.

Скубач підкреслює, що є люди, для яких алкоголь є лише засобом для сп'яніння і, отже, вони вибирають більш міцні і дешеві напої. Люди ж, які цінують суспільство, гарне проведення часу, розуміють, що платять, по суті, не за алкоголь, а за певну атмосферу.

"Для них алкоголь – не мета, а один з компонентів, що супроводжує хороше проведення часу. Саме серед такої цільової аудиторії найбільше цінуються легкі слабоалкогольні напої", – розповів експерт.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини