Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Ми часто чуємо оплески в літаку, коли пілот віртуозно садовить літак на посадкову смугу. Це справді вимагає хорошої вправності. Але як щодо тих злітно-посадкових смуг, які відрізняються особливою екстрімністю? Сьогодні ми вам розповімо про деякі з них. Цікаво було б дізнатися, наскільки вправними повинні бути пілоти, щоб приземлитися на них.
Аеропорт острова Барра, Шотландія
Цей унікальний аеропорт не має злітно-посадкової смуги. При цьому він без проблем приймає регулярні рейсі. Від цього виграє персонал аеропорту — доглядати за "дорожнім полотном" немає ніякої необхідності.
Аеропорт острова Скіатос, Греція
Іноді здається, що зараз літак сяде в океан, оскільки ця злітно-посадкова смуга занадто коротка. На самому початку полотна розташовані звичайна автомобільна дорога і паркан, які сильно ускладнюють посадку.
Аеропорт Паро, Бутан
Щоб сісти в Паро, необхідно облетіти кількох гір, ряд різких спусків, підйомів і зсувів. Це складне завдання і ліцензію на посадку в цьому аеропорту мають лише вісім пілотів.
Аеропорт Матекане, Лесото
Розташований високо в горах, чому літаки постійно кидає в сторони під час посадки.
Аеропорт Саба, Кариби
Довжина злітно-посадкової смуги — всього 400 метрів. Пілоти не мають права на помилку при посадці.
Щоб посадити літак в таких місцях, необхідно мати не тільки неабиякі вміння, але і сталеві нерви. Також видання "Коментарі" розповість про головні правила виживання при катастрофі літака.
Новини