Вбити машину простіше простого під час "прикурювання": що точно не можна робити
Неправильна процедура може призвести до серйозних несправностей
Напевно кожен автомобіліст зі стажем хоча б раз та потрапляв в історію, коли зранку твоє авто тобі не раде, а простіше кажучи, коли розряджений акумулятор. Це й справді одна з найпоширеніших проблем серед водіїв. У таких випадках часто використовують метод "прикурювання" від іншої машини.
Проте автомайстри застерігають, що неправильна процедура може призвести до серйозних неполадок і навіть вивести автомобіль із ладу.
Механіки наголошують: приєднувати кабелі потрібно лише за умови заглушених двигунів. Спочатку підключають плюс, потім мінус. Від’єднання – у зворотному порядку. Це зменшує ризик короткого замикання, особливо якщо контактна частина випадково торкнеться кузова.
Після підключення кабелів слід на 3–5 хвилин завести двигун донора, але перед запуском іншого автомобіля – обов’язково заглушити його, щоб уникнути перенавантаження генератора.
Ще один суттєвий момент – сумісність техніки. Слабкий донор не підходить для запуску авто з потужною батареєю, наприклад, позашляховика чи спорткара. Таке "прикурювання" може спричинити перегрівання, збої або несправність електронних систем.
Читайте також на порталі "Коментарі" - в Україні падають продажі палива: в яких регіонах найбільше.
Також видання "Коментарі" повідомляло - серед автомобілістів поширена навичка заправляти автомобілі на АЗС до повного бака. Однак для багатьох транспортних засобів така поведінка може бути небезпечною. А все тому, що є машини, які не терплять переливу палива.
Фахівці звертають увагу на те, що в сучасних автомобілях існує складна система вентиляції паливного бака, яка дозволяє оптимізувати тиск у ємності, а також запобігати витоку пального при перекиданні машини. У переповненому баку вона може бути залита паливом і стати непридатною.