Одна з найпопулярніших моделей BMW йде в історію: в чому причина
M8 був доступний у кількох модифікаціях: класичне купе, кабріолет і версія Gran Coupe. Моделі кабріолет та Gran Coupe, які залишаються на конвеєрі ще на деякий час, ймовірно, продовжать існування після завершення виробництва класичного M8
BMW прийняло рішення про припинення випуску своєї популярної моделі гранд-турера M8. Виробництво цієї моделі завершиться на початку 2025 року, а прийом нових замовлень вже закрито. Про це пише BMW Blog з посиланням на внутрішнє листування виробника з автодилерами.
Як стало відомо з внутрішнього листування компанії, BMW не має наміру випускати нову генерацію M8. Основною причиною стало недостатнє споживче зацікавлення через високу ціну автомобіля.
Згідно з інформацією, що надійшла від інсайдерів, BMW завершить виробництво M8 після виконання існуючих замовлень і видалення цієї моделі з офіційного сайту. Модифікації кабріолет і Gran Coupe продовжать вироблятися деякий час, однак за прогнозами, нових одиниць гранд-турера не з’явиться.
BMW M8 оснащувався двигуном V8 об'ємом 4,4 літра, що розвиває до 625 кінських сил, забезпечуючи швидкість і динаміку, яка могла конкурувати з багатьма спортивними автомобілями. Однак незважаючи на високу якість і чудові характеристики, попит на M8 не виправдав очікувань виробника, зокрема через ціну, яка для європейського ринку стартувала від 138,5 тисяч євро.
Попри припинення випуску M8, BMW продовжить виробництво інших моделей бренду, зокрема M5 та інших гранд-турерів. Водночас деякі джерела припускають, що в майбутньому компанія може розглянути варіант створення електричної версії M8 або нової гібридної модифікації. Однак ці ідеї поки що не були офіційно підтверджені. Крім того, не виключено, що BMW змінить підхід до випуску нових моделей, орієнтуючись на більш популярні сегменти та електричні варіанти.
Нагадаємо, портал "Коментарі" розповідав що японські автогіганти Honda і Nissan оголосили про початок переговорів щодо злиття, яке може стати найбільшим в історії країни. У разі успішної угоди об’єднаний холдинг займе третє місце серед світових автовиробників, поступаючись лише Toyota та Volkswagen.