Електромобілі Tesla представляють серйозну загрозу: влада почала розслідування

В седанах Model S був виявлений серйозний дефект, число скарг зростає

Агентство з безпеки дорожнього руху уряду США розслідує скарги на відмову підвіски майже 115000 електромобілів Tesla. Національне управління безпеки дорожнього руху заявляє, що надійшло 43 скарги на те, що важелі біля кульових шарнірів можуть вийти з ладу, що призведе до зіткненню між шиною і підкладкою колеса.

Дослідження, про яке було оголошено в п'ятницю на веб-сайті агентства, охоплює седани Model S 2015-2017 років і позашляховики Model X 2016-2017 років.

Агентство повідомляє, що 32 власника скаржилися на збої на низьких швидкостях, а 11 заявили, що під час руху зі швидкістю понад 10 миль в годину з'єднання не працює на дорогах, в тому числі в чотирьох випадках на шосе. Також повідомляється, що кількість скарг зростає з віком транспортних засобів: за останні два роки їх було 32. Три скарги на шосе надійшли за останні три місяці.

Крім того, NHTSA заявляє, що у нього є вісім скарг, які не були підтверджені фотографіями або службовими записами. Також агентство заявило, що у нього немає повідомлень про аварії або травми. Агентство заявляє, що розслідує, як часто виникає проблема і які їхні наслідки для безпеки.

NHTSA повідомляє, що в 2017 році Tesla випустила сервісний бюлетень, в якому описувалася несправність і говорилося, що водії все ще можуть керувати транспортними засобами, "але шина може контактувати з підкрилок колеса". У бюлетені сказано, що несправні автомобілі були створені з 19 січня 2016 року по 25 травня 2016 року. NHTSA також заявило, що скарги включають 41 автомобіль, побудований до або після діапазону, зазначеного в бюлетені. Двадцять дев'ять були побудовані після того, як діапазон закінчився.

Як повідомляло видання "Коментарі", Tesla розповіла, де буде побудований новий завод.