Автоконцерн BMW згорнув кампанію на підтримку ЛГБТ

Німецький автовиробник повернув свій старий логотип

Німецький автовиробник BMW згорнув кампанію на підтримку ЛГБТ-спільноти та повернув на свою сторінку в Facebook стару аватарку з логотипом компанії. Це сталося в середу, 15 липня, приблизно о шостій годині ранку за київським часом.

Раніше відомі автовиробники, у тому числі BMW, Mercedes, Jeep і Toyota, прийняли рішення висловити свою підтримку руху ЛГБТ, розфарбувавши свої логотипи в кольори веселки, яка є головним символом ЛГБТ-спільноти. Такий крок викликав неоднозначну реакцію по всьому світу, насамперед у країнах Східної та Центральної Європи, де популярність ЛГБТ-руху не настільки висока.


Підписники Facebook-сторінки BMW зустріли повернення нової аватарки з радістю та ентузіазмом. Більшість коментарів говорить про те, що любителям автомобілів BMW стара аватарка значно ближча. Крім того, вона значно краще відображає дух компанії, яка, на думку користувачів, завжди повинна стояти осторонь від будь-яких громадських і політичних ідеологій.

Як повідомляло видання "Коментарі", автовиробник BMW представив супершвидкий позашляховик.