У цьому немає ніякого сенсу: три найдивніших літака в історії авіації

Літаки, на які покладалися великі надії, але не всі їх виправдали

На сьогоднішній день в світі існує безліч літаків, як військових, так і цивільних, як вантажних, так і пасажирських. Кожен з них має свої неймовірні характеристики і можливості, про які можна говорити нескінченно. Але сьогодні ми розглянемо три моделі, які через свої характеристики заслужили право називатися дивними. Розповість нам про них портал Naked Science.

ВВА-14

Чого тільки вартий опис характеристик цього монстра: вертикальний зліт і посадка, амфібія, екранольот. Літак ВВА-14 радянсько-італійського конструктора Роберта Бартини відірвався від землі в 1972 році і очікувалося, що він буде мати неймовірну вантажопідйомність. На жаль, проект виявився занадто фантастичним: лише один з двох вироблених моделей зберігся до сих пір і тихо доживає свій вік в авіаційному музеї в підмосковному Моніно.

Aero Spacelines Super Guppy


Цей літак ні крихітним, ні дешевим не назвеш. Він створений на базі Boeing C-97, здатний підняти до 25 т і перенести їх на відстань понад 3000 км. Випущений в кількості всього п'яти моделей, він повинен був перевозити негабаритні вантажі. Слід зазначити, що один з цих літаків до сих пір активно використовується. Він дає змогу доставляти великогабаритні елементи МКС з заводів на космодром у Флориді.

M2-F1


Апарат M2-F1 варто назвати просто планером дивної конструкції: у нього були відсутні не тільки крила, але і двигуни. Цей легкий і крихітний апарат був створений на початку шістдесятих для тестування технологій, пов'язаних з аеродинамікою компонування "несучий корпус". Апарат просто чіплявся тросом за повноцінний літак і мчав слідом за ним. На відміну від двох інших розглянутих моделей, він обійшовся розробникам буквально в копійки - ціна питання складала 30 тисяч доларів.

Дійсно неймовірні і навіть дивні моделі. Зайве свідчення того, що польоту людської фантазії немає меж. Також видання "Коментарі" розповість про п'ять найбезпечніших літаків у світі.